Saszetki z osobistym charakterem

Saszetki stały się niezwykle popularnym dodatkiem zarówno w męskiej, jak i damskiej garderobie. Stanowią doskonałą alternatywę dla dużych i niejednokrotnie ciężkich toreb. Są wygodne, poręczne i pozwalają zabrać ze sobą wyłącznie najpotrzebniejsze rzeczy czy akcesoria. Sprawdzą się podczas spaceru, wyjścia na mecz czy zwiedzania nowych miejsc. To niezwykle praktyczny i stylowy dodatek.

 

Saszetki mają jeszcze jedną zaletę - potencjał reklamowy. Firmy, które prowadzą swoje kampanie marketingowe, chcą skutecznie promować markę. A nic tak nie buduje zaufania klientów i zyskuje ich sympatii, jak darmowy i przydatny na co dzień upominek. Wszyscy z pewnością pamiętają kultowe już saszetki nerki. Teraz R. Majewski oferuje możliwość wybrania dowolnego jej kształtu oraz szaty graficznej – według indywidualnego projektu klienta.


Dlaczego saszetki doskonale sprawdzą się jako gadżet reklamowy?


Firmowe logo, charakterystyczna kolorystyka oraz indywidualne znakowanie naniesione na saszetkę nadają jej osobistego, niepowtarzalnego charakteru. Pełnią rolę oryginalnego gadżetu reklamowego, budującego pozytywny wizerunek marki. Sprawdzą się podczas eventów branżowych, targów, imprez sportowych czy wydarzeń kulturalnych, będących doskonałą okazją, aby nawiązać bliższy kontakt z potencjalnymi klientami.


Saszetki równie dobrze sprawdzą się jako darmowy gadżet dołączany do zakupionego produktu lub wykonanej usługi. Klienci zyskują podwójnie, a marka zapisuje się w ich pamięci jako godna zaufania i polecenia.


Jak wybrać odpowiednią saszetkę?


Upominki w formie smyczy, długopisów czy koszulek powoli odchodzą w zapomnienie. Teraz przyszedł czas na nieco bardziej nietuzinkowe rozwiązania. Saszetki to nie tylko stylowe i uniwersalne akcesoria, ale także niezwykle poręczny i pojemny dodatek do każdej stylizacji. Jeżeli mają stać się narzędziem marketingowym Twojej firmy, warto zadbać o przykuwający uwagę design. Określ swoje preferencje względem projektu, a więc wskaż typ (saszetka na sznurku lub nerka), kształt oraz design. Zwróć uwagę na kolor saszetki, aby idealnie komponował się z identyfikacją rynkową Twojej firmy, czyli logo oraz krojem liter. R. Majewski realizuje projekty według wskazówek klienta.

0
Feed

Zostaw komentarz