17/11/2022 0 Komentarze
Piórniki reklamowe - dla kogo?
Chociaż wykorzystanie oryginalnych gadżetów promocyjnych wydaje się pomysłem trafionym w dziesiątkę, tak nie jest to idealna inwestycja dla każdej branży. A przynajmniej w przypadku piórników, które niekoniecznie sprawdzą się, gdy chcemy reklamować sklep mięsny lub zakład pogrzebowy.
Branża edukacyjna
W tym przypadku piórniki wydają się najbardziej oczywistym gadżetem reklamowym, ponieważ to właśnie tutaj kierują się uczniowie. W taką formę promocji mogą zainwestować między innymi publiczne i prywatne placówki oświatowe - od przedszkoli, poprzez uczelnie wyższe, które w sezonie rekrutacyjnym, chcą ściągnąć do siebie jak najwięcej chętnych. Ale to nie jedyne podmioty w branży edukacyjnej, które chcą zachęcić uczniów do wybrania ich placówki. Są jeszcze np. szkoły językowe, które mierzą się z dużą konkurencją w nawet mniejszych miastach. Dlatego dodatkowa reklama wśród uczniów jest jak najbardziej mile widziana!
Kluby sportowe
Tutaj pole do popisu mają lokalne drużyny (piłkarskie, siatkarskie, koszykarskie... można wymieniać do upadłego!), kluby sportowe, ale też szkoły zajmujące się konkretnymi dziedzinami sportu: np. tańcem lub sztukami walki. Piórniki reklamowe sprawdzają się w tym przypadku dobrze jako np. dodatek do nagród w różnych zawodach. Zarówno zawodnicy, jak i zagorzali kibice chętnie będą eksponować nazwę ulubionego klubu.
Kto jeszcze skorzysta z piórnika?
Oczywiście nie jest to przedmiot, służący jedynie uczniom i studentom, który po zakończeniu edukacji ląduje w śmieciach - przynajmniej nie zawsze! Warto pamiętać także o tych zawodach, w których artykułów piśmienniczych używa się na bieżąco - architektach, inżynierach, nauczycielach czy artystach. Te grupy również docenią solidnie wykonane, eleganckie piórniki.
Oczywiście decydując się na produkty dla dojrzalszej grupy docelowej, warto postawić na mniej rzucający się w oczy projekt, który taka osoba bez wstydu wyeksponuje na swoim stanowisku pracy – biurku, stole kreślarskim czy gdzieś w terenie. Reklama w końcu nie musi być pstrokata, by skutecznie przyciągała nowych klientów.
Komentarze
Zostaw komentarz