Piórnik - podstawy element wyprawki szkolnej - teraz z Twoim logo

Na plecakach, z reguły, widnieją ulubione postacie i wzory, zeszyty zmieniają się cyklicznie, a długopisy mają to do siebie, że często przepadają w mniej lub bardziej zagadkowych okolicznościach. Chociaż gama produktów szkolnych jest bardzo szeroka, tak naprawdę nie jest łatwo podjąć decyzję, jaki artykuł będzie odpowiednim nośnikiem reklamy - często użytkowanym, trwałym i zdecydowanie nie sezonowym. Najbardziej uniwersalną opcją wydaje się być piórnik - używany od podstawówki po szkołę średnią, a przez niektórych nawet na studiach, często eksponowany i trwały. Dzięki temu piórnik z logo firmy może być praktycznym nośnikiem reklamy - np. dzięki wykorzystaniu loga firmy lub interesującej grafiki, powiązanej z jej działalnością.

 

Jaki model piórnika będzie odpowiedni?

 

Na to pytanie w dużej mierze można odpowiedzieć, kierując się tym, jaka jest grupa docelowa naszej reklamy. Inne bowiem potrzeby będą mieli uczniowie szkół podstawowych, inne szkół średnich, a jeszcze inne studenci. Każda z tych grup do szkoły zabiera inną ilość artkułów piśmienniczych, czy nawet zupełnie inne rodzaje plecaków czy toreb. Dlatego też będą potrzebować piórników o różnej wielkości.

 

Przykładowo, jeśli jesteśmy producentem zabawek czy klubem sportowym i nasza oferta kierowana jest raczej do dzieci i ich rodziców, powinniśmy zdecydować się na duży, wielokieszeniowy piórnik reklamowy, który pomieści odpowiednią ilość ołówków, kredek i flamastrów. Przygotowując grafikę, powinniśmy postawić na związane z naszą działalnością, ale kolorowe i przyciągające uwagę obrazki lub zdjęcia, wzbudzające zainteresowanie u innych dzieci z klasy.

 

Inaczej będziemy reklamować produkty i usługi dla starszych odbiorców: na warsztat możemy wziąć np. szkołę językową, oferującą zajęcia dla uczniów szkół średnich i studentów. Są to grupy, które raczej nie noszą ze sobą zestawu kredek a co najwyżej kilka długopisów, ołówek, zakreślacz. W tym wypadku lepiej wybrać piórnik mini lub taki w formie tuby, saszetki lub kubika z dobrze wyeksponowanym logo.

0
Feed

Zostaw komentarz